Ska äta tacos

7 responses to “Ska äta tacos”

  1. Martina says :

    Haha, så sant! Känner verkligen igen mig!

  2. ovissheten says :

    Den här serien är fullständigt briljant! Ser nu fram emot måndagar!

  3. Gustaf says :

    Jag gör samma sak, fast med creme fraiche… I övrigt instämmer jag med föregående talare, fullständigt briljant!

  4. HSBallina says :

    Brilliant!

  5. Andreas Tuvunger says :

    Haha. Svennebanansatir, i världsklass!

  6. Julia says :

    Hahahahaha, min pappa hade 38 burkar tacosås i kylskåpet när jag var tonåring. True story.

Kommentera

