Är på restaurang

10 responses to “Är på restaurang”

  1. lisafriberg says :

    hahahahHAHAHAHAHHAHAHAHAHA BÄSTA

  2. Andreas Ljungström (@farbroratlas) says :

    Vill bara tacka för fantastisk liten serie! Keep it up!🙂

  3. Dennis says :

    Faktiskt jätteintressant eftersom det är så pass vanligt att restaurangerna känner till det och en del sätter sina priser efter det. Vuxna Tomas kanske köper det vin som egentligen är billigast för restaurangen att köpa in.

  4. Andreas says :

    Fantastisk serie!
    Ibland köper jag två färdigrätter på ICA, trots att jag bara behöver en. Vill ju inte att kassörskan ska tycka att jag är en loser som äter Felixpizza i ensamhet.

    • vuxnatomas says :

      Definitivt en idé till ett framtida äventyr för Vuxna Tomas. Den tar jag.🙂

      • Anton Ym says :

        Jag brukar köpa två semlor för att inte verka ensam. Den ena kan jag äta lite senare, tänker jag. Men jag äter båda direkt. Den första för att den är så god, den andra för att jag känner mig så ensam.

      • Vuxna Anders says :

        En liten heads up här. Det kan vara bra att tänka på juridiska konsekvenser av att ta/låna/inspireras av andras idéer. Nu är ju Vuxna Tomas bara en liten blogg men en dag kanske du kommer ge ut en bok med allt det här, eller på annat sätt tjäna pengar på serien.

        Lite av samma anledning som filmbolag inte öppnar kuvert med manuskript i, för då kan de inte bli stämda för idéstöld.

      • vuxnatomas says :

        Absolut! Tack så mycket för tipset. Det är definitivt något jag ska tänka på.

        Mycket vänligt av dig att påpeka!

        Mvh,
        Christian

  5. Natali Balta says :

    Uppdatera !! Ge oss mer!!

Kommentera

